CYBERATTACK PÅ TRANSPORTLEVERANTÖR PÅVERKAR UPPHÄMTNING AV REPARATIONER

Tisdagen den 27 juni skedde en omfattande cyberattack mot flera bolag i Europa, däribland en av våra transportleverantörer.

En konsekvens av attacken är att vi för närvarande har svårt att hämta upp verktyg i behov av reparation och våra servicetider på inskickade verktyg kommer vara längre än våra utlovade 3 dagar.

Tillsammans med vår transportleverantör försöker vi finna en lösning så fort som möjligt och arbetar för fullt för att finna alternativa lösningar.

Om möjlighet finns uppmanar vi till att lämna in maskiner i behov av reparation i våra Hilti-butiker där logistikflödet fungerar som normalt.

Vi beklagar den uppkomna situationen och ifall ni vill ha support så tveka inte att kontakta Hilti Kundservice på 020 – 555 999, via chatt eller  på kundservice@hilti.com.


 

Dela

Vi har placerat cookies på din dator för att hjälpa oss att göra den här webbplatsen bättre.

Kontakta oss
Kontakta oss