VIP-TJÄNSTER

Skräddarsydda och prioriterade lösningar - bara för dig som VIP-kund

Direkt tillgång till Hiltis ledning
VI ÖPPNAR UPP HELA ORGANISATIONEN FÖR DIG

Det är inte bara fantastiska produkter och tjänster du får som VIP-kund hos Hilti. Som en av våra viktigaste kunder har du hela vår organisation i ryggen. Vill du prata om företagskultur med Ulf Kvarnbro, vår utbildningschef, utsedd till årets HR-personlighet 2016, och dessutom lett Hilti till utmärkelsen Sveriges Bästa Arbetsplats tre år i rad? Eller lönsamhet med vår VD, Aksel Ringvold, som konsekvent skapat tvåsiffrig tillväxt sedan han tillträdde, och gjort Hilti Sverige till ett miljardföretag? Slå oss en signal - vi lovar att svara.

Beställ en VIP-tjänst
VIP Partnership Meetings
partnerskapsmöten

Vi ger dig två strategiska möten med partnerskapsdata per år. Utöver vår vardagliga kontakt vill vi gärna träffa er ett par gånger per år för att utvärdera vår affärsrelation och utveckla ett djupare samarbete. Under mötet gör vi en sammanställning av våra affärer och diskuterar era behov och våra tankar kring hur vi kan hjälpa er att bli effektivare, säkrare och bättre.

Beställ en VIP-tjänst
VIP Insticksgaranti
INSTICKSGARANTI: PRODUKT, KÖP, PRIS

För våra viktigaste kunder garanterar vi ett enklare, tryggare och kostnadseffektivare sätt att köpa instick.

Med detta nya erbjudande garanterar vi:

• Att du blir nöjd med våra insticksprodukter
• Att du blir nöjd med den enkla och smidiga beställningsprocessen för förbrukningsartiklar
• Och garanterar att dina nya verktygsinstick levereras till ett bra pris

Mer information
Hilti Enginnering Services
VIP-kö till våra ingenjörer

Vårt Tekniska Centrum bistår varje dag våra kunder med svar på beräkningar och tyngre tekniska frågor. Att efterfrågan på dem är hög behöver vi nog inte berätta. Detta behöver inte du som VIP-kund tänka på. Du hamnar nämligen i en prioriterad kö och är garanterad support inom 48 timmar. Vi är stolta över vår tekniska ingenjörssupport. Med deras olika bakgrunder och erfarenheter kan de ge support i varje liten detalj – från konstruktion till installation – för alla Hiltis produkter. Prova gärna! Vi lovar att vara tillgängliga inom 48 timmar.

Begära ett möte
Hilti Delivery Services
Prioriterad logistikbevakning

På Hilti tar vi stor ära i en leveranssäkerhet med närmast kirurgisk precision. Vi vet att våra kunder behöver sakerna i tid. Vi levererar nära 100 % av alla leveranser enligt utlovat - men för dig som VIP-kund har vi dessutom specialbevakning på dina order. Det innebär att era paket alltid kommer vara prioriterade, och skulle det vara så att det sker komplikationer hör vi av oss till er personligen för att lösa situationen på bästa sätt. Givetvis krediterar vi dig för fraktkostnaden vid en eventuell försening.

Mer information
Hilti Finance Services
Inga spärrade beställningar

Dina beställningar kommer aldrig att spärras, vilket betyder smidigare projekthantering. Inga av dina beställningar kommer att spärras på grund av otillräcklig kredit, vilket hjälper dig att undvika onödiga förseningar så att dina projekt kan löpa smidigare. Om det finns några förfallna fakturor kommer vi att kontakta dig för att lösa detta och undvika onödiga förseningar.

Mer information
 Bli först med våra senaste innovationer
Få våra nyheter först

Vi visar dig våra nyheter för först, innan de finns tillgängliga för andra kunder. Du kommer få vårt nyhetsmagasin före andra kunder och vi diskuterar gärna dina frågor och säkerställer att du får tag på våra senaste nyheter först.

Bli först med våra senaste innovationer

*Vårt VIP-koncept består av tjänster som tagits fram av Hilti, till utvalda kunder. Hilti förbehåller sig rätten att dra in och/eller ändra dessa tjänster närsomhelst, utan förvarning.

andra Hilti-tjänster

Hilti Account Managers
Egen säljare

Vi erbjuder dig personliga möten på en plats som passar dig minst en gång i månaden. För full kontroll och full service. Vi ger dig tillgång till en egen ansvarig säljare som du kan ha kontakt med via telefon, e-post eller ute på arbetsplatsen. Våra säljare är välutbildade och har kunskap om din verksamhet och bransch. De kan ge support i form av rådgivning för olika applikationer, tekniska kunskaper, produktdemonstrationer och mycket mer.

Mer information
Hilti Customer Services
Kundservice

Vi besvarar dina samtal inom 10 sekunder, och löser över 90 % av dina frågor utan att du kopplas vidare. Alla kunder tas emot av en välutbildad Hilti-medarbetare och du slipper att lyssna på talsvarsmenyer eller knappa in uppgifter.

Mer information
Hilti Stores
Egna butiker över hela landet

Expertråd i våra butiker över hela landet och du får alltid Click&Collect helt kostnadsfritt. Våra butiker finns över hela landet och där får du tillgång till allt Hilti har att erbjuda i form av produkt- och servicerådgivning. Utöver att handla våra produkter, får du expertråd, konsulttjänster och produktdemonstrationer. Behöver du något brådskande? Med Click&Collect handlar online och hämtar upp varorna i din lokala butik en timme senare.

Mer information
Hilti Enginnering Services
Tillgång till Hiltis ingenjörer

Ingenjörstjänster som alltid är tillgängliga för dig ett klick eller samtal bort. Behöver du hjälp med konstruktionslösningar och beräkningar för Hilti-produkter? Då finns Hiltis ingenjörer tillgängliga för dig. Du får också hjälp med brandskyddslösningar, tillgång till vårt BIM/CAD-bibliotek, utbildning i Hiltis konstruktionsprogram och mycket mer.

Mer information
Hilti Digital engineering tools
Digitala konstruktionsverktyg

Vi ger dig tillgång till ett stort utbud av onlineutbildningar mobilappar, konstruktionsprogram med mera. Besök vår webbplats – www.hilti.se – för att ta del av våra högklassiga och innovativa digitala verktyg. Du hittar exempelvis online-utbildningar inom våra tekniska produkter, PROFIS konstruktionsprogram för infästningar, armering, installation, brandskydd och dessutom flera olika mobilappar som gör ditt jobb lättare.

Mer information
Hilti Fair Pricing
Rättvis prissättning

Vi säkerställer att du får en rättvis prissättning – vi har samma pris över alla säljkanaler. Med Hilti kan du alltid vara trygg med att du får en rättvis prissättning. Våra prisavtal är transparenta, förutsägbara och stabila. Dina priser är de samma över Hiltis alla säljkanaler, vilket innebär att du får samma pris online, i butik och från din egna ansvariga säljare. Vi ändrar inte heller priser under året så du är skyddad mot förändringar i valutakurser och materialkostnader.

Mer information
Hilti Finance Services
Expertkunskaper om verktygsreparation

Vi ger dig tillgång till en servicerepresentant som kan ge råd i allt som rör verktygsreparation. Hiltis verktyg är byggda för att hålla, men om något skulle gå sönder tar din servicerepresentant hand om allt – snabbt och professionellt. De har kunskap om hela Hiltis sortiment och kan diskutera de bästa reparationsalternativen, ge rekommendationer baserat på verktygets tidigare reparationer och ge råd om hur ni aktivt undviker problem i framtiden.

Mer information
Hilti Tool Service
Verktygsservice: tre dagar eller kostnadsfritt

Vi reparerar, rengör och servar ditt verktyg inom tre dagar, annars är hela servicen kostnadsfri. Med Hilti verktygsservice garanterar vi snabba och effektiva verktygsreparationer. På tre arbetsdagar får du tillbaka verktyget – reparerat, rengjort och välservat. Tar det längre tid än så är reparationen kostnadsfri - oavsett vad servicen annars skulle kostat.

Mer information
Hilti Tool Park Optimisation
Optimering av verktygsparken

Vi kan göra en analys av din verktygspark ute på arbetsplatsen i syfte att öka din produktivitet och upptäcka dolda kostnader. Vi kommer ut till dig och göra en analys av din verktygspark – exempelvis antal verktyg du har på arbetsplatsen, i era bilar, och i lager samt genomsnittlig användningstid per dag. Utifrån resultaten utvärderar vi tillsammans med er om ni har rätt verktyg för verksamheten, rätt antal verktyg och om de är i säkert och kostnadseffektivt skick. Vi upptäcker också eventuella dolda kostnader på grund av reparation, administration, stillestånd och underanvändning.

Mer information
Hilti ONTrack
ON!Track-analys på hela din verksamhet

Vi vill hjälpa dig att hålla koll på var dina inventarier befinner sig och hur effektivt de används i din verksamhet. Hilti ON!Track är en professionell lösning för hantering av dina verktyg och inventarier, oavsett tillverkare. Med ON!Track vet du alltid vilka inventarier du har, vart de är, och i vilket skick de är samt vem som ansvarar för dem. Vi hjälper dig att göra en analys på arbetsplatsen så att du får en bra bild av dina processer och kan identifiera möjliga tids- och kostnadsbesparingar. Du får också en detaljerad analys som hjälper dig att förbättra effektiviteten i verksamheten.

Mer information

Dela

Kontakta oss
Kontakta oss