- Hem
- Lösningar
- Nyheter och evenemang
- Hilti-bloggen
- Reparationsservice online
5 min. läsning
Förbättrad online-tjänst för verktygsreparationer
Nu introducerar vi vår nya och förbättrade spårningstjänst online där du enkelt kan följa hela reparationsprocessen för dina verktyg. Så fort du bokar service på dina verktyg får du direkt en uppskattning på datum för både hämtning och återlämning, vilket gör att du kan planera ditt arbete effektivare. Du kan vara säker på att dina elverktyg är i säkra händer och att du har full transparens i varje steg av din verktygsservice.
Detta ingår i vår service
Bekräftelsemail med spårningslänk
När du har skickat in en reparationsorder får du ett bekräftelsemail på din beställning med en länk som visar frakt och status på ditt verktyg i vårt servicecenter. Detta håller dig informerad om varje steg på vägen och ger dig sinnesfrid.
Transparens i hur lång tid det tar
När du bokar en reparation får du beräknade datum för hämtning och avlämning. Det hjälper dig att planera därefter och se till att någon finns tillgänglig för att lämna över och ta emot ditt reparerade verktyg.