Hilti tool service center

3 DAGAR ELLER KOSTNADSFRITT

Får du inte dina verktyg tillbaka på tre dagar betalar du inte för reparationen. Garantin ingår som standard vid alla maskinköp.

Hilti tool service center

När du köper ett Hilti-verktyg får du mer än bara ett verktyg. Du får även den mytomspunnet snabba reparationsservicen i vår egen regi.

På Hilti reparerar vi ditt verktyg inom tre dagar. Kan vi inte hålla det behöver du inte betala. Som en det av vårt serviceerbjudande rengör vi verktyget åt dig också.

Bara kontakta oss via verktygshanteraren på hilti.se, vårt reparationsformulär eller ring oss så löser vi resten.

Varje Hilti-verktyg är automatiskt knutet mot en ägare, så du behöver aldrig registrera dina verktyg med kvitto eller liknande.

Supersnabbt. Supertryggt. Superenkelt.

Digital Tool Management

VERKTYGSADMINISTRATION ONLINE

Nu kan du snabbt och enkelt administrera dina Hilti-verktyg via vår hemsida

Nu kan du snabbt och enkelt administrera dina Hilti-verktyg via ditt kundkonto på webben, oavsett om du är på kontoret, på resande fot eller befinner dig på en byggarbetsplats. 

VAD INNEBÄR VÅR 3-DAGARSGARANTI?

Snabbast, tryggast, enklast.

HUR SNABBT FÅR JAG MITT VERKTYG REPARERAT?

Snabbast: 3 dagar eller kostnadsfritt!

Eftersom vi äger och kontrollerar hela värdekedjan från utveckling till eftermarknad och reparationer erbjuder vi också en oslagbar reparationsservice med lika oslagbara ledtider.

Om det tar mer än tre dagar för dig att få tillbaka ditt reparerade verktyg, är hela kalaset gratis.*

• Dag 1 – kontakta oss för att beställa en reparation, vi hämtar var du än är. Klockan börjar ticka när verktyget hämtas upp av vår logistikpartner.

• Dag 2 – ditt verktyg anländer till vår centrala verkstad i Arlöv där våra extremt duktiga tekniker plockar isär, analyserar, reparerar, rengör och testar verktyget. Naturligtvis använder vi endast originaldelar.

• Dag 3 – vi levererar verktyget tillbaka till dig oavsett om du är där vi hämtade upp det eller någon helt annanstans. Lyckas vi inte återlämna verktyget tredje dagen, bjuder vi på reparationskostnaden.


*Villkor såsom geografiska begränsningar tillämpas

HUR MYCKET KOMMER MIN REPARATION KOSTA?

Tryggast: full kostnadskontroll

Hiltis verktygsservice är angenämt förutsägbart så du behöver inte spekulera om oväntade utgifter.
• Upp till 2 år kostnadsfri period, inklusive reparationskostnad, reservdelar och frakt.
• Efter den kostnadsfria perioden finns ett fast kostnadstak för reparationer.
• Livstids tillverkningsgaranti på alla delar täcker alla former av fabrikationsfel.
• 3 månader ytterligare kostnadsfri period efter varje betald reparation

HUR VÅRA VERKTYGSREPARATIONER SPARAR DIN TID

Enklast: ett klick eller samtal är allt som behövs.

Bara kontakta oss via verktygshanteraren på hilti.se, vårt reparationsformulär eller ring oss så löser vi resten.
Från upphämtning till återlämning!

• Ingen registrering eller ägandebevis krävs
• Upphämtning och avlämning via någon av våra logistikpartners

Kontakta oss för mer information. Vi är alltid redo att hjälpa dig, på nätet, på arbetsplatsen och på telefon.

Hilti fleet management

FLEET MANAGEMENT

Vi tar hand om dina verktyg medan du tar hand om din verksamhet.

Mer information
Hilti ON!Track asset management

ON!TRACK

Läs mer om vår professionella lösning för inventariehantering, oavsett tillverkare.

Mer information

Dela